FrameLayout жоғарғы жағында ProgressBar

Менде ерекше жағдай бар. OpenGL режимінде ағындық бейне көрсету үшін NexPlayer пайдаланамын. Ағындық бейне (кадрларға арналған) бейнелеу аймағының жоғарғы жағында, бейне ойнатқыш буферизация болғанда - youtube қолданбасы не салыстыратындығына қарамастан ProgressBar-ті анықталмаған режимде көрсетемін.

Бұл ойнатқыш буферлеуді тоқтатқан нүктеге дейін жұмыс істейді және мен экрандағы шарлау тақтасын жоюға тырысамын. Әрекет ету тақтасы жандандырады, бірақ ол бейнебетте су белгісі секілді экранда қалады. Мен оны алып тастауға тырысамын, бұл прогресс тақтасының көрінуін өзгерту; Мен View.INVISIBLE қарамастан және қарамастан View.GONE тырыстық, бірақ жұмыс істемейді. Мен сондай-ақ, басқа контейнердегі шарлау тақтасын орауды және осы контейнердің көрінуін өзгертуді байқадым, бірақ ешқандай пайдасыз.

Құрылғыны айналдырған кезде бағдарлама тақтасы жоғалады.

Төменде ойыншы әрекеті үшін xml орналасуы болады. Ондағы бет көрінісі құрылғы OpenGL 2.0-ні қолдамаса ғана қолданылады.

Бұл ProgressBar-дан қалай құтылуға болатыны туралы ешкім жоқ па?

Алдын-ала рақмет!

<?xml version="1.0" encoding="utf-8"?>










    

        

        
    

    




    




EDIT: көріністің көрінуін өзгертетін код:

@Override
public void onBuffering(int progress_in_percent) {
    Log.d(TAG, "Buffering " + progress_in_percent + " %");
}

@Override
public void onBufferingBegin() {
    Log.d(TAG, "Buffering begin");
     loadingContainer.setVisibility(View.VISIBLE);
}

@Override
public void onBufferingEnd() {
    Log.d(TAG, "Buffering end");
    loadingContainer.setVisibility(View.GONE);
}

Бұл әдістер NexPlayer шеңберінен шақырылады. Мен журналдардағы нәтижені алғаннан бері олар қоңырау шалады деп сенемін.

1
Мен кодты қостым. Қарағаныңыз үшін рақмет!
қосылды автор Mopper, көзі
Сіз көрсеткен кодты жібере аласыз ба?
қосылды автор Craigy, көзі

1 жауаптар

Дұрыс, мен оны түсіндім. NexPlayer рамкасынан алуға болатын кері байланыс UI ағынында болмады. Қалай болғанда да, бұл журналда қандай да бір шабуылдардың пайда болуына алып келмеді, сондықтан мен оны отладчикке қосқанша және кез келген ерекшеліктер бойынша тоқтап қалатын тоқтау нүктесін қосқанша оны байқамай қалдым.

Мен мұны жоғарыда келтірілген кодпен дәл солай істеп, менің өңдеушіге жіберетін жүгіртпе жолдарды жасау арқылы белгілеп қойдым.

(Бұл әлі де ПрогрессБардың бірінші кезекте пайда болғаны туралы мені ұрады, себебі ол дұрыс емес жіпте көрініп тұрды: /)

2
қосылды