Екі xy нүктесі арасындағы төртбұрышты қисықты есептеу

Менде екі (x, y) нүктелердің басталуы мен аяқталуы. Мен басынан аяғына дейін өмір сүргім келеді, бірақ сызықты жолды орнына қисық жолды жасағым келеді.

Мен анимацияның жылдамдығына әсер етпекпін, мен қисық жолды есептеп алғым келеді, өйткені жеңілдеуді іздемейтіндігіме сенімдімін.

Мен осы суретте көрсетілгендей бақылау нүктесін қажет ететінін түсіндім:

enter image description here

Бірақ мен оны қалай жүзеге асыру керектігін білмеймін. Мен келесі параметрлерді қабылдаған функцияны құрғым келеді

function calculateXY(start, end, controlpoint, percentage);

0-ден 100% -дан 0-ге дейін, ал 0-де бастапқы ұстанымын және 100% соңғы ұстанымын қайтарады.

Шешім Objective-C-да болуы керек емес, ол кез келген бағдарламалау тілінде болуы мүмкін. Мен жай ғана математиканы айналдыра алмаймын :)

6

2 жауаптар

бұл сілтемесін және арнайы теңдеуді тексеріңіз, ол кодта оңай іске асады.

үзіндісі , ол сіз үшін жасаған.

3
қосылды

Кокоадағы безерейнерлік жолдарды қараңыз: (NSBezierPath) .

Квадраттық қисық сызықтарды қолдамауы мүмкін, сондықтан сізге түрлендіру қажет текшеге .

0
қосылды