Уақытқа қатысты көзқарасты өзгерту үшін атау бар ма?

Мен ұшу-динамикалық бағдарламалық жасақтаманы жазу үдерісіндемін, бірақ мен әуе кемелерінің қатынасының туындыларын қалай атайтынына сенімді емеспін. Егер ол бір өлшемде болса, онда олар «бұрыштық жылдамдық» және «бұрыштық жеделдету» болар еді.

Авиацияда бұл векторларға арнайы атау бар ма?

7
Бұрыштық жылдамдығы бар ма?
қосылды автор Bruno De Fraine, көзі
@Steve сізді құттықтаймыз. IMHO - бұл бүкіл бизнестің маңызды бөлігі.
қосылды автор sli, көзі
Жалпы 3d физика контекстінде «бұрыштық жылдамдық» әдетте 3 векторы деп түсініледі. Менің ойымша, сіз ойлағандай, «бұрыштық жылдамдықтың шамасы» деп түсінген жөн. (Бір өлшемде, мен ротацияны қалай анықтау керектігін білмеймін); бірақ, менің ойымша, сіз түсінемін деп түсінемін.)
қосылды автор Donnie Thomas, көзі
@immibis Бұл сөз тіркесі мен үшін ерекше сезінеді, бірақ ниеті айқын болады. Онда азшылықта екенімді білмеймін.
қосылды автор Donnie Thomas, көзі
Мен оның символдарын атайтыны туралы өте маңызды бағдарламашыны жақсы көремін. Рақмет сізге :)
қосылды автор jch, көзі

2 жауаптар

Қозғалыс векторының компоненттері деп аталады:

  • көлденең жазықтықтағы бойлық ( x ) осі,
  • қадам - ​​горизонтальдан бойлық ( x ) осі және
  • - көлденең жазықтықта yz (ортогоналды бойлық осіне) қиылысуынан көлденең ( y ) ось бұрышы. </</ul>

    Және олардың туындылары әдеттегідей жылдамдықты, жылдамдықты және жылдамдықты құрайды. Екінші туынды атаулар әр түрлі болуы мүмкін.

    Координаталық жүйеге қатысты x деп аталатын бірінші ось әрдайым бойлық және оң бағыт алға. Екінші ось, y деп аталады, әдетте бүйірлік, бірақ кейбір бағыттарда дұрыс бағыты дұрыс және басқаларда қалдырылады. z z координаттар жүйесін аяқтайды (сондықтан сіздің векторлық өнімдеріңіз кәдімгі тәсілмен жұмыс істейді), сондықтан z /em> оңға аударады.

    Өңдеу: Менің ойымша, u, v, w кейде ось үшін бүркеншік ретінде пайдаланылады деп ойладым, бірақ олар көбінесе жылдамдық векторының компоненттері үшін пайдаланылады.

19
қосылды
сондықтан осыдан экстраполяция жасалса, қатынасы-ставкасы выпадение, питч және орамдағы өзгерістерден тұратын вектордың правдоподобный атауы бола ма?
қосылды автор sli, көзі
@NicolasHolthaus, иә, сіз оны атай аласыз.
қосылды автор Jan Hudec, көзі
Мен оны ешқашан естімегенмін, бірақ мағынасы бар еді. Мен көрген ең жақын - «Режим өзгеру жиілігі» немесе «Әрекет өзгеру қарқыны» - немесе әрқайсысына тән, мысалы: «Yaw rate», «Pitch өзгеру жиілігі», «Roll rate» және т.б. «қатынасы деңгейіне» біріктіре аламын, бірақ олардың неге болмайтынын түсінбеймін - семантикалық мағынасы бар.
қосылды автор Jon Story, көзі

yaw , pitch және roll іздесеңіз:

  • Мұрын жоғары және төмен жылжыту үшін питчинг.

  • Мұрын қозғалыстағы жағына қарай итеріңіз.

  • Алдыңғы және артқы жағындағы қанаттардың айналуы.

2
қосылды
Мен пішінді, роликті және тырнақ тәрізді қатынас компоненттерімен танысамын. Мен іздегенім - барлық үш өлшемдердің бір векторға топтастырылған кезде, уақытқа қатысты қадамды/ролл/жалынның өзгеруін шақыруға болатын нәрсе.
қосылды автор sli, көзі