OpenGL ES буферін тазарту/босату

I'm creating an extra framebuffer and renderbuffer for offscreen rendering in my OpenGL ES 1.1 iOS app. When I render into the additional renderbuffer I start to see memory warnings in the XCode console. What is the proper way to "release", "clear" etc these additional buffers?

Мен glClear (GL_COLOR_BUFFER_BIT) -пен тәжірибе жасадым, бірақ жады туралы ескертулер жалғастырылды. Көрсету кодын түсіндіріп, ескертулердің кетуі мүмкін.

2

1 жауаптар

glClear дегенді білмеймін, аралық мазмұнын (түсті, тереңдікті, трафаретті, қарамастан, бит туларына байланысты) нақты мәнге дейін тазалайды. Аралықтарды жою және олардың ресурстарын босатқыңыз келсе, олармен бірге аяқталғаннан кейін glDeleteFramebuffers және glDeleteRenderbuffers , кейбір OES жұрнақтарымен бірге болуы мүмкін.

Мен бәрібір туралы не айтқанын білмеймін және егер бұл екі жағдай қолданылмаса, онда мұндай ақымақтық ескертулерді елемеу керек.

5
қосылды
glDeleteFramebuffersOES және glDeleteRenderBuffersOES жұмыс істеді, thanks :-)
қосылды автор MrDatabase, көзі