Канттағы кеңістікте орын бар ма?

Бастапқыда Кант кеңістігіндегі кеңістікте 3d-дағы нәрселерді көруге болатын «себептер» пайда болады. Ол мұны келесідей бекітеді:

«Трансцендентальдік экспозицияда, Кант, ғарыш пен уақыт таза априориальды түйсіктер емес, ғылымның мүмкін болмайтындығын көрсету үшін өзінің метафизикалық экспозициясына сілтеме жасап, оқырманға» бірде-бір бос орын жоқ, демек, фигураны қалыптастырмайды », содан кейін осы ұсынысты түзу сызықтан және екінші санының тұжырымдамасынан алуға тырысыңыз.

Ол бұл мүмкін емес деп қорытынды жасайды. Осылайша, бұл ақпаратты аналитикалық негіздеуден алу мүмкін болмағандықтан, оны синтетикалық негіздеу арқылы, яғни кеңістіктің таза (априориялық) түйсігі бар тұжырымдамалардың синтезі (бұл жағдайда екі және түзу) арқылы алуға болады.

Алайда бұл жағдайда үшінші мәрте берілген тәжірибе емес; Керісінше, геометрияның қажетті және әмбебап сипаты жоғалады. Тек интуицияның таза априори нысаны болып табылатын кеңістік бұл синтетикалық ойды жасай алады, осылайша ол априори болуы керек. Егер геометрия бұл таза априориальдық түйсігі болмаса, ол эмпирикалық және экспериментальды ғылым болар еді, бірақ геометрия өлшеулерге байланысты емес - бұл демонстрациялар арқылы жүреді ».

Бірақ ғарыш кеңістігінің тәжірибесі болуы мүмкін немесе бұл өзі немесе ньюменон болуы мүмкін бе? Мүмкін, Кант өзі туралы ештеңе айтпаса да, оның теориясынан бұл мүмкін бе немесе кем дегенде ашық болуы мүмкін бе?

Fe, егер сіз жүріп жүрсеңіз, қашықтықты сезінесіз және сізде көретін нәрсеңіздің кеңейтімі бар, сондықтан неге ол априоридің нысаны болуға тиіс?

3
Сұрақ өте нақты емес, себебі, тек «кеңістік» Канттың бір ғана мағынасы бар деген болжам бар. Біздің түйсігі, таза түйсігі, абсолютті кеңістіктің идеясы және салыстырмалы кеңістіктердің тәжірибесі бар. Қандай жұмыстарыңызды қарастырғаныңызды көрсетуіңіз керек ...
қосылды автор Peter Shinners, көзі
Сіз қайдан қайда екеніңізді көрсете аласыз ба?
қосылды автор virmaior, көзі
Бұл, wikipedia -ден алынған үзінділер секілді
қосылды автор virmaior, көзі
@Kyle иә ол жасайды, бірақ бұл мәселені нақты шешпейді. Бұл түсініктердің көмегімен Қант дегеніміз, ол уақыт пен кеңістік сияқты нәрсе деп ойлайды немесе білдірмейді.
қосылды автор virmaior, көзі
Менің ойымша, олар қаншалықты олар Кантқа арналған формалар болып табылмайтындығына қарамастан, біз «сезімталдық формалары» ретінде қарастыратын шарттар ретінде олар нақты тыс болып табылады ма. Бұл Канттағы «реалист» және «идеалистік» оқулар арасындағы келіспеушілік.
қосылды автор virmaior, көзі
@virmaior, егер біз өзімізге басқа объектілерді танытуымыз үшін жағдай (мүмкіндігі) болса, онда олар шынайы болмайды?
қосылды автор B Latvonen, көзі
Кант Трансценденталь эстетикасында айқын айтады, ғарыш пен уақыт басқа объектілерді жасауға мүмкіндік беретін түйсігі. Олар кез келген объектілерді ұсыну шарт.
қосылды автор B Latvonen, көзі
Мен Канттің көптеген түсіндірмелері болғанын білмедім, бірақ мен таңдаған кезде абсолюттік кеңістік үміткер болар деп ойлаймын. Мүмкін, ол мұны өзіндік (немесе нуманон) дерексіз жағымсыз нәрсе деп есептеген шығар?
қосылды автор user19432, көзі

5 жауаптар

Канттағы Pure Reason сынағының Транскенденталь эстетикасы бойынша уақыт пен кеңістік адамның интуициясының екі түрі болып табылады. И. біздің сезімімізден кірісті жіктеудің екі негізгі өлшемі, ақыл-ой ақпаратын өңдеудің бір қадамы.

Екінші қадам - ​​санаттар арқылы ақпаратты өңдеу. Екі қадамның шығуын тәжірибе деп атайды.

Қазіргі физика бойынша ғарыш пен уақыттың қазіргі тұжырымдамасы мүлде өзгеше. Мұнда ең жақсы тұжырымдалған теориясы - жалпы салыстырмалы теория. Ол кеңістікті және уақытты 4 өлшемді кеңістік уақытының екі құрамдасы ретінде біріктіреді. Екі компонентте де бақылаушы мен оның координаттар жүйесіне қатысты салыстырмалы мағына бар.

Бірақ көп: Уақытты бөлу - бұл физикалық мөлшер. Бұқаралық сияқты басқа физикалық мөлшердерге де әсер етеді. Алынған қисықтықтың алғашқы растауы күн сияқты үлкен массалардан өтіп жатқан кезде жарықтың иілуін байқады. Гравитациялық толқындардың (LIGO эксперимент) бақылауы нақты растау болмақ. Олар екі қара дыры біріктіру арқылы гравитациялық энергияның сәулеленуіне байланысты кеңейтілген уақыттың тербелісі.

Жалпы салыстырмалық теориясы бойынша уақыттың ұзақтығы - «өзінде бар» объективті физикалық мөлшер, яғни бақылаушыдан тәуелсіз. Бұл көзқарас Канттың ғарыш пен уақыт түсінігінен өзгеше.

Физика тарихында Эйнштейннің алдында кеңістіктің немесе уақыттың көптеген ұғымдары ұсынылды, мысалы: Ньютон, Лейбниц, Мах.

Added. If the question is, whether Kant considers space a noumenon, my answer is "no". Space is an intuition, i.e. one of our means to classify the input from senses. On the opposite, noumena are hypothetical objects in the outer world, which create the input for our senses.

2
қосылды
(Мен оларды осында көтергендіктен сипаттап беремін, сондықтан олар осылай болды ... Бірақ бұл көбінесе мен алғаш рет келгенде, менің ойым кейбір дамитын болса, мен қайтадан тырысамын).
қосылды автор jobermark, көзі
Ол сұрайды, бұл орын және уақыт қандай да бір мағынада нумизматикалық. Мәселен жауап жауап алмады? Егер Кант ғарыш пен уақытты білдірсе, онда туылған, бірақ дұрыс емес, ол «нумизматикалық» бола алмайды және менің ойымша, бұл адамның қабылдауының жетілмеген аспектісі. Егер біз спасет уақыт деп санайтын болсақ, бұл интуитивті емес, бұл постериорий, демек, нумизматикалық емес.
қосылды автор jobermark, көзі
Мен бұл екі модельдің қандай да бір мағынада байланыссыз екендігіне сенімдімін. Интуиция - бұл бір нәрсе, оның орналасуына материя және біздің постериориялық физикалық жаңалықтарымыз мүлдем басқаша.
қосылды автор jobermark, көзі
Бұл біз шын мәнінде өмір сүретін кеңістіктің физикалық моделі, бірақ ол Кант туралы сөйлескен кеңістік пен уақыт емес. Бұл шапшаңдық емес, және, әрине, априори емес. Біз үш өлшемді кеңістіктің ішкі түйсігінен экстраполяциялау арқылы біз төрт өлшемді кеңістіктік уақытты түсіндіреміз, бұл біз үшін жаратылыстану және бұл кеңістікке өлшемділікті математикалық процесс арқылы модельдеу уақытында үйреніп, өнімнің қалыптасу процесі арқылы қосу мүмкіндігі. Біз ешқашан төрт өлшемді кеңістікте болуды ешқашан көрмейміз.
қосылды автор jobermark, көзі
@jobermark Мен сіздердің жауабыңыздың біріне байланысты менің жауапыма қосымша жасадым.
қосылды автор Nodey The Node Guy, көзі
Мен сізбен толығымен келісемін, менің жауап 3-тармағымды қараңыз: «Әртүрлі ...» Неврология ғылымы уақыт пен кеңістікке қатысты биологиялық корреляцияны табады ма, Канттің диссертациясын растайды немесе жоққа шығарады ма екен? Соңғысын кеңейтемін, себебі «онтогенезі априори» - «филогенетикалық постериори». - Өзіңіздің профиліңіздегі кейбір тезистерді осы сайттағы сұрақтарға айналдыра аласыз ба? Мүмкін олар қызықты пікірталас тудырады :-)
қосылды автор Nodey The Node Guy, көзі
@Marijn Энштейннің Ernst Mach-дың ғарыш тұжырымдамасының артындағы бір үлкен қадамы - бұл кеңістікте тек контейнер ғана емес. - Канттың ньюменон тұжырымдамасы өзін-өзі - әрбір конструктивистік эпистемологияның негізі. Сіз конструктивисттік көзқарасты қабылдаған кезде, нақты әлемнің барлық нәрселері тек бос уақытты ғана емес, нуман болып табылады.
қосылды автор Nodey The Node Guy, көзі
@Marihn Мен байланыстағы жауаптардың біреуінен «жай [...] координаталық жүйе» деген мәлімдемені келіспеймін. Өткізу уақыты - басқа көлемдер сияқты физикалық мөлшер, мысалы, энергия, импульс, жылдамдық, заряд. Уақыттың кеңеюі басқа нысандарға әсер етеді және оларға әсер етеді; мысалы: ол геодезиялықты анықтайды, қисықтық массалармен анықталады. Кеңістіктік уақыт метрикалық және қисықтықпен бақылаушы үшін тәуелсіз, ал үйлестіру жүйелері біздің кеңістікте бағдарлауға арналған құрал болып табылады. Олар бақылаушыға тәуелді.
қосылды автор Nodey The Node Guy, көзі
Сіз бос уақыттағы физикалық көлем туралы сөйлесесіз, бірақ ол координат жүйесінен немесе математикалық праймерден немесе біздің басымыздағы бір нәрсе емес: - «spacetime» деген не «spacetime» дегенді білдіреді; Мүмкін, бұл жағдайда теріс нуманон болуы мүмкін, себебі ол дерексіз < href = «https://en.wikipedia.org/wiki/Noumenon#Positive_and_negative_noumena» rel = «nofollow noreferrer»> en.wikipedia.org/wiki/Noumenon#Positive_and_negative_noumena
қосылды автор user19432, көзі
Бірақ сіз бұл кеңістіктің өзі Канттағы теориядан кейін де болуы мүмкін бе, немесе ол оны түсіндіруді жоққа шығарған деп ойлайсыз, себебі ол біздің тәжірибемізді қалыптастыратын адамдық түйсігі ғана?
қосылды автор user19432, көзі

Қысқа жауап: Мүмкін, бірақ біз біле алмаймыз.

Мен форономияның үш бөлігін келтіремін (1786 жылдан бастап Табиғаттың метафизикалық негіздері бірінші тарауы). Бұл кітапты тұтастай алғанда және осы тарауда «Таза ақылға сын-ескерту» (Förster's 25th Philosophy of Philosophy) 2 және 3-тарау).

Алдымен келесі түсініктерді қалай түсіну керек деген сөз (Ақ.4: 480.6-10):

Бір нәрсені «материал» деп атаймын, егер ол кеңістікте жылжитын болса ғана. Ауыстырылатын кез-келген кеңістік - «mate-   риал 'немесе' салыстырмалы 'кеңістік. Біздің ойымызша, кеңістік ретінде қарастырамыз   бұл барлық қозғалыс - кеңістік, сондықтан ол мүлдем   жылжымайтын мүлік - «таза» немесе «абсолютті» кеңістік деп аталады.

Мұнда ол кеңістіктің жылжымалы/материал болатындығын түсіндіретінін есте ұстаған жөн. Ол байланысты жүйеге (салыстырмалы кеңістікке) қатысты жылжиды, бұл жүйенің ішіндегі немесе жүйенің айналасындағы жүйенің нүктесі болып табылатындығын ешқашан анықтай алмаймыз.

Екіншіден, тәжірибелі болуы мүмкін ғарыш туралы сөз (Ақ.4: 481.12-21):

Барлық тәжірибеде сезіну керек,   бұл сезімтал интуицияның нақты компоненті. Мәселен   біз тәжірибе жинақтайтын кеңістік   Сонымен қатар, қозғалыс керек болуы тиіс, яғни көрсетілуі тиіс   түсінікті; және бұл кеңістікте тәжірибенің барлық объектілерінің жиынтығы [Inbegriff] және өзі   тәжірибе объектісі эмпирикалық кеңістік деп аталады. Енді мұндай кеңістік маңызды болса,   ол өзі жылжымалы. Бірақ, егер қозғалысы болса, жылжымалы кеңістік   түсінікті болуы үшін оған үлкен материалдық кеңістік қажет   бұл кеңейтілген кеңістікте бір үлкенірек қиял,   және т.б. шексіз.

Мұнда бізде екі аспект бар: Біріншіден, эмпирикалық кеңістік тек қана сезінеді және объектілерден тұрады («анықталған нәрсемен белгіленеді»), яғни ол өзін нақты сезінбейді. Сондықтан, бұл біздің тәжірибеміз үшін қажетті шарт, алайда нуемена емес, өйткені олар біздің сезімімізге әсер ететін нәрсе болуы керек деп санайды. Екіншіден, салыстырмалы кеңістіктер әрдайым жылжымалы деп саналады, сондықтан олар үлкен алаңдарға көшуге мүмкіндігі бар, бұл бізді үлкен кеңістіктерге және тағы басқаларға әкеледі.

Сондықтан шексіз регрессияның алдын алу үшін абсолютті кеңістіктің идеясы бар (Ақ.4: 481.28-33):

Абсолютті кеңістік-i.e. материалдық емес кеңістік   өйткені ол жылжымалы емес - бұл біз ойлаған нәрсе   тәжірибе мүмкіндігі үшін қажет. Бірақ мұны істеу   біз өзімізді қабылдай алмайтын нәрсе деп есептейміз   немесе оның зардаптары. Сонымен қатар, біз   тәжірибе мүмкіндігі үшін бұл болжамды қажет етсе, абсолюттік кеңістіктің атқаратын ешбір тәжірибесі болмайды   бөлігі. Сондықтан абсолютті кеңістік орналасқан   өзі ештеңе жоқ; бұл ешқандай нысан емес.

Көріп отырғаныңыздай, ғарыш кеңістігін ешқашан сезінуге болмайды және тіпті нысан емес. Нысан емес және тиісті түйсігі жоқ болғандықтан, ол сондай-ақ классикалық мағынада ештеңе болмайды (кем дегенде we шындықты дәлелдей алмайды). Бұл мінсіз орын.

1
қосылды
@NelsonAlexander: Шынында өте жақсы сипаттамасы. Нүкте тек материалдық кеңістікте болса, яғни ауыстыруды тудыратын салыстырмалы (жүйе) жүйе болып саналады. Бұл әрқашан нүктені жылжытуға қатысты болуы мүмкін. Және бұл нүкте кеңістікте немесе нүктенің айналасындағы кеңістікте қозғалатыны анық емес. Абсолют шексіз регресті болдырмау ғана, сондықтан тек идея. Бірақ бұл түйсігі болуы мүмкін емес, онда мен терминмен келіспеймін.
қосылды автор Peter Shinners, көзі
@wehler: Егер сіз GR компаниясына қызығушылық танытсаңыз, физика. SE - жақсы орын - жоқ? Талқылау тұрғысынан жасаған нүкте - бұл «Гринесса» ғарыш кеңістігін талқылау wide емес, кеңістіктің классикалық түсініктерінің шегінде тұрды; Мен 'қабылдау' дегеніміз не екенін білмеймін - зерттеу тақырыбы ретінде, әрине, қолайлы, себебі, кэссейткіштер оны nature .
қосылды автор Shane Arney, көзі
@alexander: Ровелли, Бұл сұхбат «сіз физика мен философия арасындағы бұл бөлуді жеңудің жолы туралы сұрастырасыз. Жақсы бастау физиктер философиядан бас тартады; ғасырлар бойы физиктер өткен дәуірдің негізгі философиялық идеяларын білетін адамдарға айналды. ';
қосылды автор Shane Arney, көзі
@wehler: Мен Greenes кітабын оқыдым және оны өте ұнадым; оның кітабы кеңістіктің әртүрлі ұғымдарының кеңінен талқылануы деп ойлаймын. тіпті физикада да - мен оған себеп-салдар, топои немесе паста туралы еске түсірмеймін; бүкіл ғарыштық классикалық идеяларды қудалау сияқты көрінді.
қосылды автор Shane Arney, көзі
Мен Канттің кез-келген жерде Ньютонның «абсолютті» кеңістіктің физикалық шынайылығының «шелек демонстрациясы» туралы айтатындығын білемін. Біз айналдырған кезде, айналмалы айналудың «ішкі сезімі», мысалы, «сыртқы» кеңістікке қатысты қозғалыс тәжірибесі ме?
қосылды автор Nelson Alexander, көзі
@JoWehler. Ол анықтамалық кадрлар туралы емес пе? Кез-келген объект немесе өлшеу арқылы алынған «кеңістік» үлкен немесе сандық негізде тіркелген сілтеме кадрларының «кеңістігіне» қарай жылжи алады. Бірақ кез-келген өлшеуді орындау үшін екі кеңістік де «анық» болуы керек, біреуі тұрақты координат ретінде жұмыс істейді. Басқаша айтқанда, Galilean салыстырмалық. Бірақ біз Ньютондық «абсолютті кеңістікті» тұжырымдауымыз керек, оған қарсы барлық «тәжірибелі кеңістіктерді» «қозғалыс» секілді салыстыруға болады. Тек Кантон Ньютонмен бұл кеңістікті «объективті» деп қарастырған кезде ғана «априорный түйсігі» ретінде қарастырмайды.
қосылды автор Nelson Alexander, көзі
@JoWehler. Мен Гриннің кейбір оқыдым, бірақ ол емес, менің ойымша. Мен ғарыштық уақыттың басқа идеялары ескіргеніне келісемін, бір кездері мен GR-ні ұстап аламын! Мен Ғалилеяның «стационарлық» мұхитына қатысты қозғалатын кемені «қозғалыс кеңістігін» ғана алдым, алайда физикадағы барлық заңдармен жұмыс істедім. Бізге бір-бірімен салыстырмалы екі «кеңістік» береді. Содан кейін жер батуына және т.б., infinitum ad. «Үшінші кеңістік» - математиканы толығымен математизациялау үшін талап етілетін шектеу. Алғаш «кеңістіктер» тиісті объектілерді талап етеді, соңғы - мінсіз.
қосылды автор Nelson Alexander, көзі
Мен тек қана Канттағы үзінділердің айтқандарын сипаттауға тырыстым. Және менің пікірімше, бұл кезде Кант болды қабілетті «физик», бірақ тәжірибелі емес, әрине. Шындыққа келсек, уақыт өте келе мен ГР үшін сезімге ие бола алмас едім, енді Smollin мен басқаларды «уақыттың шынайылығына» немесе «голографиялық принцип бойынша» Сускиндке оқығаннан кейін толығымен басым бола алмайды. Құдайым-ай! Негізінде ештеңе білмейтін адамдар, мен сияқты, тек космологиялық шаңның орналасуын күтеді.
қосылды автор Nelson Alexander, көзі
Мен сіздердің ұсыныстарыңыздан Канттің кеңістіктің келесі түрлерін таныстырғанын оқимын: 1) жылжымалы кеңістік 2) эмпирикалық кеңістік 3) абсолютті кеңістік. 1) Мен анықтаманы түсінбеймін. Кеңістікті жылжыту деген нені білдіреді? Кант «кеңістіктегі жылжымалы» -дан «жылжымалы кеңістікке» секіреді. 2) Эйнштейннің кеңейтілген уақыты мен Канттың эмпирикалық кеңістігі арасындағы ұқсастықты көремін. Өйткені, оның бұрынғы қисаюы бар. 3) Мен тәжірибе мүмкіндігі үшін қажетті қосымша кеңістіктің (абсолютті кеңістіктің) қажеттілігін көрмеймін. Барлық кванттық емес оқиғалар Эйнштейннің кеңістіктегі оқиғалары болып табылады.
қосылды автор Nodey The Node Guy, көзі
@Nelson Alexander Егер сіз кітапты білмесеңіз, Greene, Brian: Ғарыштық мата (2014) -ге назарыңызды аударғым келеді. Грин Ньютон, Мах және Эйнштейннің арқасында кеңістіктің әр түрлі тұжырымдарын еске түсіре бастайды. 2-тарау «Әлем және шелек» деп аталады. Бірақ жалпы салыстырмалықтың аясында бос уақыттың қалған барлық тұжырымдамаларын ескерсем. Ал Канттің үш түрлі ғарыш тұжырымдамасы - жұмыс физикасын ойлап таппаған - маған біраз астыртын көрінеді. Сіз «қозғалатын кеңістік» дегенді білдіреді және бұл термин түсіндіреді?
қосылды автор Nodey The Node Guy, көзі
@Nelson Alexander Жалпы салыстырмалылыққа сәйкес, оның метрикалық және қисық сызығымен бір ғана бос уақыт бар. Ғалилеяның кеме үлгісінде бір-біріне қатысты қозғалысы байқаушылар және олардың қолайлы координаталық жүйелері болып табылады - белгілі бір кеңістік емес. Галилей-трансформациясы бір инерциялық жүйенің координаттарын басқасына айырбастауға мүмкіндік береді. Жылдамдықтар өзгереді, бірақ жеделдету - инварианттар. - Бір жағынан: Грин өз кітабында General Relativity-ке кіріспе :-)
қосылды автор Nodey The Node Guy, көзі
@Mozibur Егер сіз бөрене мен topoi сайтына қызығушылық танытсаңыз, ол сайтқа сай келеді math.stackexchange.com Сонымен қатар, мен бұл мәселелерді күтпеймін ғарыштың мата туралы кітабында; бұл математикалық ғарыш емес :-) Кері себептерге қатысты: бұл теория кванттық гравитация сарапшыларымен қабылданды ма?
қосылды автор Nodey The Node Guy, көзі

Ғарыш «ештеңе емес» дегенді білдіреді, себебі «нәрсе емес». Айдың қараңғы жағы секілді, ол объектісі болғандықтан, білмейтін, нумизматикалық «жағы» жоқ. Бұл объектілерді қабылдаудың қажетті режимі , бірақ бұл дәл Канттың терминологиясы емес.

Ғарыш - кез келген және барлық тәжірибенің қажетті, біріктіруші нысаны . Бұл тәжірибе болмайды, бірақ онсыз тәжірибе болмайды. Аналитика жарық болуы мүмкін, біз оны ешқашан «көре алмаймыз» , бірақ онсыз ешқандай нысандар көрінбейді. Ғарыш - бұл кез-келген көріністі жасайтын «өлшемділік».

Сіз бойымен жаяу және кеңістік «бастан» жайлы ойланғанда, сіз айқын объектілерін арасындағы уақыт аралығы өлшеу жатыр. Әлі жоқ сезіну сіз, «уақтылы» сезіну арқылы орналасқан қандай бөлек «кеңістік өзі» өлшеу жоқ жол жоқ сияқты аралықтарын еді.

Кант үшін математика синтетикалық априори болып табылатындықтан, кейбір «таза математикалық» жолда кеңістікті ойлап табуға болмайды, өйткені сіз түсінікті геометриялық «сызықтар» және басқа «нысандар» қажет . Сіз қиялда болса, ол белгілі бір ережелерге сәйкес болуы керек екенін «білу» үшін сызықты сызу керек.

Еш нәрсе, тіпті кеңістік те, тәжірибесіз «бастайды». Соған қарамастан салыстыруға болады тәжірибе, содан кейін трансцендентными функцияларды әкелуі мүмкін a priori , олар оларды жасауға мүмкіндік берді және олар қазірдің өзінде бар. Бірақ, бұл бос сияқты кез-келген real нәрсе, егер бәрібір ықтимал тәжірибені алып тастасақ, «қалды» дегенді білдірмейді.

1
қосылды

Кант, бұл мүмкін емес кеңістігін өзінде ұстаған сияқты.

Біріншіден, Канттың ғарыш кеңістігі тұжырымдамасы, бояулар, иістер мен субъективтік «феноменальды» болып табылатын және бізден тәуелсіз (қазіргі философияда бұл көзқарас жиі Джон Локке тиесілі) деген ұғымға ұқсас. Кант физиканың түстерді ойлайтыны сияқты, кеңістікті ойлады. Ғарышты шынымен бар деп ойлайтын болсақ, бөлшектердің, толқындардың және т.б. сияқты түстердің физикалық бар екенін ойластыру ұқсас болады.

That without calling in question the existence of external things, it may be said of a number of their predicates that they do not belong to the things in themselves, but only to their phenomena, and have no self-existence outside our presentation, is what had been generally accepted and admitted long before Locke’s time, but more than ever since then. To these belong heat, colour, taste, &c. No one can adduce the least ground for saying that it is inadmissible on my part, when for important reasons I count in addition the remaining qualities of bodies called primarias, such as extension, place, and more especially space, together with what is dependent thereon (impenetrability or materiality, figure, &c.) amongst the number of these phenomena. (Prolegomena §13)

Екіншіден, Кант «ғарыштық» сияқты «құбылыстарды» өз-өзінен-өзі қарастыру сияқты әрекеттер логикалық қарама-қайшылықтарға алып келуі мүмкін екенін көрсетті. Бірінші антиномия уақытты немесе кеңістікті басқаруға тырысатындығын көрсету үшін өткізіледі. соңғы немесе шексіз, қайшылыққа әкеледі.

Уақыт пен кеңістікте заттар туралы сөйлескен кезде, мен өз-өзім туралы ештеңе білмеймін, сондықтан мен ештеңе білмеймін, тек феномендегі нәрселерді ғана білемін, басқаша айтқанда, адамға ғана берілетін объектілерді тану. Менің ойымша, кеңістікте немесе уақытында бұл менің ойымнан тыс кеңістікте және уақытта бар деп ойлаймын. Мен өзіме қарама-қайшы болуы керек , өйткені ғарыш пен уақыт, олардағы құбылыстармен қатар, өзімде және менің презентацияларымнан бөлек ештеңе жоқ, тек өздерінің тек презентациялар режимі және біздің презентациямыздың қарапайым тәсілі біздің презентациядан тыс жерде екендігін айту үшін, сөзсіз қарама-қайшы . Сезім объектілері тек тәжірибеде ғана бар; және оларға өздерінің ерекше тіршілік етуін қамтамасыз ету үшін, соңғы немесе одан бұрынғыға дейін, бұл тәжірибе тәжірибесіз немесе тәжірибеге дейін қатыса алатындығын білдіреді. Енді ғарышта және уақыттағы әлем өлшемі туралы сұрағанда, менің барлық тұжырымдамаларым - бұл мүмкін емес деп айтуға болмайды, бұл шексіз, өйткені ол ақырындап. Олардың бірде-біреуі тәжірибеде болмауы мүмкін.   ( Prolegomena §52c)

1
қосылды

Бұл мағынада апат болып табылады, бұл тәжірибенің «шарты». Жаяу және өлшеу қашықтығы - бұл эмпирикалық ... бірақ ғарыш (және уақыт) - бұл тәжірибені Кантке байланысты мүмкін етеді.

Шын мәнінде, бұл кеңістіктің идеясын ғана алға тартатын постериорий ғана. Егер бізде тәжірибе жоқ болса, онда біз кеңістік идеясын да ала алмас едік. Бірақ, кейінгі оқиғаларымызды талдай отырып (кеңістікте және уақытта нәрсені сезінеміз), кез-келген сенсорлық тәжірибе үшін қажетті шарттарды табамыз. Осылайша біз постериорлық тәжірибені талдау арқылы алдын-ала ақпарат аламыз.

0
қосылды
Техникалық термин постфриорды емес, a posteriori болады. Және сілтемелер қосу бұл жауапты, сондай-ақ өзекті мәселені шынымен жабуға мүмкіндік береді.
қосылды автор Peter Shinners, көзі
«Пост-приори» АҚШ-та «суперэтс» деп аталатын азық-түлік дүкендерінің есімін еске салады ... пайдалы Кантия термині болуы мүмкін.
қосылды автор Nelson Alexander, көзі