Маркс әрқашан қоғамның игілігі үшін кейбір жұмысты иеліктен шығару міндетті емес деп есептеген бе?

Әрқайсысы да озық зерттеуші немесе сәтті әнші/ән жазушысы бола бермейді. Кейбір адамдар өздері ұнамайтын жұмыс орындарында болуы керек, және олар қандай да бір өзін-өзі орындауға жол бермейді.

Тіпті «Әр адамның қабілетіне қарай, әрқайсысы өз қажеттіліктеріне қарай» мінсіз қоғамда болса да, ешкімнің қалауын қаламайтын және қоғамның ең аз мүшелері немен айналысатыны туралы ештеңе істемеуі керек дәрігерлерді, инженерлер мен орындаушыларды тұтастай қоғамға пайда әкелетін жұмысты орындау үшін босату.

Бұл біздің заманымыздың алдыңғы қатарлы технологияларына қарамастан, біздің күндерімізде де, Маркстің уақытында да дәлелденген. Бұл супер тиімді АИ мен роботтардың біз үшін жұмыс істейтінін (бұл мүлде болмайды деп болжанған) кейбір болашақ нүктесіне дейін өте ұзақ уақыт болады.

Марксист ғалымдар, тіпті ең теңдестірілген жұмысшы достық социалистік жүйеде де мүмкін емес, кейбір қиындықтарды бастан кешіруі мүмкін бе? Бұл жұмысты атқаратын адамдар өздері қалай өмір сүре алады?

2
Кейбір қиындықтар қазірдің өзінде көптеген күрделі талаптарды талап етеді: айталық, редакциялау немесе бағдарламалық қамтамасыз ету; бұл ең алдымен зерттеудің ең маңыздысы. Ешқашан сәтсіз болды. Маңызды емес. Қайтадан байқап көріңіз. Қайтадан сәтсіз аяқталды. Үздіксіз сәтсіздік.
қосылды автор Shane Arney, көзі
Мүмкін, қысқа жұмыс аптасы немесе жұмыс күні; Маркс және Теңдік туралы эсседегі кейбір ұпайлар бар еді; Мен мұнда пайдалы болуы мүмкін деп оқимын. Мен оны қазып алуға болатынын көремін.
қосылды автор Shane Arney, көзі

4 жауаптар

Мен Жан-Люк Нансидің Singular-Plural бөлімінде айтқан тікелей жауапты таба алдым:

Адам табиғаты адамның шынайы қоғамы болғандықтан, сол адамдар   осылайша олардың табиғатын, адамзат қоғамын және әлеуметтік өмірін растайды   ол оппозициядағы дерексіз, жалпы күштің орнына   оқшауланған адамға, әр адамның өзі, оның өзі   өз өмірін, өз қуанышын, өзінің байлығын біледі. Айту үшін a   Адам өзін өзі алшақтатып, бұл қоғам деп айтуға болады   иеліктен шыққан адам - ​​оның нақты қоғамдастықтың карикатурасы. (Маркс)

-тан кету - бұл капитализм кезінде қоғамдық өмірдің өршуі мен деградациясымен бірдей процесс. бұл шынайы қауымдастықтың жоғалуы.


Түсініктеме суретшілер мен спортшыларды (композицияларды немесе қойылымдарды шығаратын адамдар) айтады - олар шығарған сәттен бастап олардың табиғатын дәлелдейді. Шын мәнінде, барлық еңбек біздің табиғатымызды бірдей мағынада бекітеді: Маркс еңбек еңбектің адамзаттың «түрі» болып табылады, адамзаттың ашатын құралы - өз мәнін жасайды.

Бірақ шығармашылық немесе спорттық еңбектену, ол Маркс адам табиғаты немесе адамның шынайы қоғамы деп атайды, ол жасайтын-шығаратын мәнімен байланыста болмайды.

Осылайша, иеліктенудің әлеуметтік-ұжымдық өлшемі басымдыққа ие; иеліктен шығарылған жұмыс немесе қызметкерден өз бетінше иеліктен шығару да адамзат қоғамын өз мәні бойынша иеліктен шығару болып табылады. Нарық ұйымдастырған қоғамдарда адамдар арасындағы тәндік қатынастар экстрационирленеді, біздің еңбегіміз адамзаттың мәнін (шынайы қоғамдастықты) шынайы ізденуден және басқа жағына қарай бағыттайды.

Соңында Маркс өзіндік шығармашылық еңбектің біздің түрдің мәніне жақындауы мүмкін деген ойға келуі керек (бұл туралы айтатын үзіндіді табу қызықты болар еді). Әрине, осылайша, әрине, иеліктен шығару.

2
қосылды
@AlexanderSKing Мен бұл мәселені біразырақ контексте шешуге тырыстым, бірақ осы мәселе бойынша жақсы көздерді табу қиынға түсіп жатыр - мен осындай шығармашылық өзін-өзі басқаратын жұмысшылардың бөтеннің мәнін табу үшін ұнамды екендігін дәлелдеуге тырысамын адамзат емес, капитал; сонымен қатар, Маркс анық түрде өзгеше әсер қалдыратыны туралы айтады. Кейбір зерттеулерде көрсетілгендей.
қосылды автор MattH, көзі
@Александер Менде Маркс тарапынан қолдау көрсетуге тырысудың қажеті жоқ, алайда егер тұтынушыларды қолдау орталығында жұмыс істейтін адамға бірдей ақша төленсе, чемпион атлет ретінде тек аптасына 30 сағат жұмыс істеп, екі ай жыл сайынғы ақылы жазғы демалыстар, медициналық сақтандыру туралы алаңдатудың қажеті жоқ, және ол белгілі бір уақыт өткеннен кейін жұмыс орнынан ауысып кету мүмкіндігіне ие болды ма? Басқаша айтқанда, қоғамды жұмыссыз жұмыс істейтін адамдар өздерінің жұмыс орындарынан тысқары өздерін «ақтайтын» бостандыққа/қауіпсіздікті қамтамасыз ете алады.
қосылды автор MaxVT, көзі
Кіріспе мағынасы бар, бірақ капитализмде кем дегенде иеліктен шығу дәрежесі болуы керек екендігін ескермей ме? Әрине, марапатқа ие болған кинорежиссёр немесе спортшы жеңімпазға оның жұмысы арқылы клиенттің қолдау орталығынан қоңырауға жауап бергеннен әлдеқайда аз жатады.
қосылды автор MrDracoSpirit, көзі

Адорно, марксисттік элитизмнің парадигмасы, бірде лифтпен аптасына бірнеше сағат жүгіруге қарсы болмайтынын айтты.

Өмір бойы, жүгері, ыдыс жуу және мұнай кен орындарын жинау туралы қаржы есептеріне және жарнамалық науқандарға дейін әртүрлі жұмыс істеп жүргендіктен, шынымен келісемін. Бұл нақты жұмыс емес, бұл еңбек жағдайларын бақылау. Егер басшы мен уақытты сағат бойы жұмыс жасамасаңыз, онда өмір сүру үшін күніне 10 сағат болса, үйді тазалайтын немесе қардай күрсінеді.

Маркс «аңшы, шопан және сыншы» деп айтқан кезде, немесе белгілі дәйексөзге қарамастан, көп нәрсе айтқан. Сонымен қатар, Маркс әлеуметтік еңбек әлеуетіне, әсіресе фабрикада, тереңдетілді. Сіз әскери, взводы, асхана қызметкерлерін, сатылар актерлерін немесе құрылыс экипажымен тез, жан-жақты жұмыс жасайтын болсаңыз, бұл өте жоғары болуы мүмкін. Зиянды сағаттар, ережелер мен басшылар, негізінен, қажетсіз сыныптық шектеулерге негізделген. Кейбір адамдар үмітсіз жұмыссыз, кейбір 15 сағат жұмыс істейтін, кейбіреулерін түрмеге қамтыған және кейбіреулері атқарушы деңгейде әдетте жарамсыз « пантомималарды шығаратын жұмыс істейді.

Ең бастысы, Маркс «сын» айналысады. Париж коммунасының үлгісінен бөлек, ол марксисттік қоғамның суретін салу үшін өте аз жасады. Ол «жұмыс орындарын жетілдіруге» емес, сонымен бірге әлеуметтік және технологиялық қарым-қатынасымызды түбегейлі қайта қалпына келтіруге бейім емес еді ... бір сөзбен айтқанда, революция. Және бұл сіздің келешегіңізге өзара тануды және қарым-қатынасыңызды тудырады. Большевиктерді қабылдағаннан кейін біраз уақыттан кейін көптеген қызыл орыстар толығымен неспокойничество жұмыс істеді, ақылмен жұмыс істеді - бәрі осылай істеді, тіпті еңбегімен, қатты толқу жағдайында.

2
қосылды

Жоқ, ол сіздің үй-жайыңызбен келіспегендіктен емес. Ол бүкіл дүниетанымның бастысы - иеліктен құтылуы мүмкін.

Атап айтқанда, ол: «Кейбір адамдар өздері қалайтын жұмыс орындарында болуы керек және қандай да бір өзін-өзі жүзеге асыруға жол бермейді», - деген сөзіңізбен келіспес еді.

Маркстың коммунистік қоғамға деген көзқарасын түсінудің бір жолы - Коммунистік манифест (1848) ішіндегі келесі сөйлем:

Ежелгі буржуаздық қоғамның орнына оның сыныптары мен сыныптық антагонизмдері бар, бізде әрқайсысының еркін дамуы еркін дамуының шарты болып табылатын қауымдастыққа ие боламыз. [назар аударды]

Коммунизмде адамдар өздерінің басқа жұмыс орындарын шығарып тастайтын өнімді әрекеттің мағынасында « тапсырмалары болмайтыны туралы ақылға қонымды». қоғамдағы рөлін анықтайды,

German Идеология (1845) :

Сонымен қатар, еңбек бөлінісі жеке адамның немесе жеке отбасының мүддесі мен өзара қарым-қатынаста болатын барлық адамдардың коммуналдық қызығушылығы арасындағы қайшылықты білдіреді. Шындығында, бұл коммуналдық мүдде тек «жалпы мүдде» ретінде қиялда болмайды, бірақ ең алдымен, еңбек бөлінген адамдардың өзара тәуелділігі. Ақыр соңында, еңбек бөлінісі бізге табиғи қоғамда қалып қойған кезде, яғни, нақты және ортақ мүдделер арасындағы үзіліс болғандықтан, уақыт өте келе, қалай әрекет етпейтіні туралы алғашқы мысал келтіреді. өз еркімен, бірақ табиғи түрде бөлінген, адамның іс-әрекеті өзіне қарсы шыққан емес, оны басқаратын орнына құлдыққа түсетін бөтен билікке айналады. Себебі еңбек бөлінісі пайда болғаннан кейін, әрбір адамның ерекше және айрықша қызмет саласы бар, ол оған мәжбүрлеп, одан құтыла алмайды. Ол аңшы, балықшы, шопан немесе сыншы сыншы болып табылады және егер ол өз қаражатын жоғалтқысы келмесе, қалады. Коммунистік қоғамда ешкімнің бірегей қызмет саласы болмаса да, олардың әрқайсысы қалаған кез келген салада жұмыс жасай алады, қоғам жалпы өндірісті реттейді және осылайша мені бүгін және тағы біреуін ертең жасауға мүмкіндік береді. таңертең, түстен кейінгі балықтар, кешкі артқы мүйіздер, аң аулаушы, балықшы, шабушкер немесе сыншы болмай-ақ, менің ақыл-ойым болғандықтан, кешкі астан кейін сынап көреді. Әлеуметтік белсенділікті бекіту, біз өзімізді өзіміздің үстіміздегі объективті билікке айналдырып, бақылаудан тыс өсіп, күтуімізді тоқтатып, есептерімізді жоққа шығара отырып, осы уақытқа дейін тарихи дамудың негізгі факторларының бірі болып табылады. [назар аударды]
1
қосылды
Маркс сіз айтқан сөзіңізді «келіспеуі» мүмкін емес еді. Ол сіз сияқты дәл осы бұрыштан келмеді. Бұл түсініктемеде сіз келіспеген үй-жайларды қайтадан жатасыз. Сұрағыңыздан оның қайдан келгенін білуге ​​немесе оның басқа көзқарасын көрсетуге сұрадыңыз ба?
қосылды автор user19558, көзі
Қоғамға сөзсіз пайдалы бола алатын жоғары білімді мамандар туралы не деуге болады? Дәрігерлер, мысалға, бірде емделуші науқастарды күнде бірде-бір адам айналдыра алмайды, ал келесі кезекте форманың көтерілуіне - бұл адамдарға осындай білімді үйрету үшін уақыт пен ресурстарды енгізуге мүмкіндік береді, тіпті Маркс де бұл қоғамның өздерінің тағайындалған кәсібіне көбірек пайдалы болу үшін, ал қалған қоғам өз мамандығын игеру үшін оларды босату үшін өздерінің үлес салмағын алу керек еді.
қосылды автор MrDracoSpirit, көзі
Менің сұрағым риторикалық емес, ол қайда тұрғанын білгім келеді (өзімнің жанкүйерім деп есептеймін). Мен тек қана еңбек бөлінуіне тәуелді болмайтын жағдайға таңданамын.
қосылды автор MrDracoSpirit, көзі

Бұл сұраққа жауап беру үшін Платонға баруға болады; Republic -де ол үш саяси режимнің теориясын әзірледі; бірақ нақты саяси режимдер тек қана біреу емес, біреу ғана емес, барлық үлеске ие; бір сипаттың артықшылығы - оны ақсүйектер, олигархиялық немесе демократиялық немесе зұлымдық деп атайтынымызды анықтайды.

Сол сияқты, жұмыс сипаты үшін де; әрбір жұмыс түрі еңбектің үлесімен ерекшеленеді, өйткені ол еркін шеберлікте ойнайды; және бірін-бірі артықшылығы басым болғандығын анықтайды; Моцартты Моцартқа айналдыру үшін көп жұмыс жасайды.

0
қосылды