OpenGL-те glTranslatef-ді пайдаланбай объектілерді жылжытудың тәсілі бар ма?

Мен OpenGL-ге жаңадан келдім және glTranslatef-ті пайдаланбастан, секіру немесе ұшу секілді кейбір анимацияларды модельдеуге көмектесетін әдіс бар ма деп сұрадым. Мәселе туралы кез келген ойлар?

1
«glTranslatef функциясын GLUT арқылы пайдаланбастан» GLUT glTranslatef ұсынбайды. GLUT функциясы деген не екенін және префикстен емес екенін айтыңыз. gl OpenGL дегенді білдіреді. glut GLUT дегенді білдіреді.
қосылды автор Nicol Bolas, көзі
@mojave_ranger: Сіз өздігіңізден объектіні түрлендірулермен орналастыра аласыз. Егер сіз оны «бастапқы оралуына» келсе, тек (0, 0, 0) өзгерісін қамтамасыз етіңіз.
қосылды автор Nicol Bolas, көзі
Мен жай ғана қызықтырамын: анық шыңдарды аударудан аулақ болу үшін қандай да бір нақты себеп бар ма?
қосылды автор TheBuzzSaw, көзі
@TheBuzzSaw Мен нысанды жылжытуға тырысамын және содан кейін өз оралу орнын, ойымша, мен мұны үшін шыңдары массивтерін пайдалана алар еді.
қосылды автор mojave_ranger, көзі
@NicolBolas Сіз дұрыс, өкінішке орай, типо.
қосылды автор mojave_ranger, көзі

2 жауаптар

OpenGL-ге жібермес бұрын сіздің геометрияңызды аударыңыз.

3
қосылды

Eigen немесе GLM . Екіде де аффинді трансформациялаудың жинағы бар, ол сіз іздеген нәрсені орындауға мүмкіндік береді. Өзгерістер сіздің геометрияңызға қолданылғаннан кейін оларды кітапханаларда берілген кіші бағдарламалармен оңай шығаруға болады. Мен Eigen-ді ұнатамын, өйткені құжаттама біршама толық, бірақ екеуі де жақсы жұмыс істейді.

3
қосылды